Vemdalen!

woho, åker till Vemdalen om någon timme. Väntar bara på att alla ska bli klar med mat, packning och sånt. Har precis duschat klart och är nästan redo att åka. Tänkte springa till kiosken snart och köpa mig något att äta så jag inte hungrar ihjäl påväg dit, hehe. Läre även springa in på Hemköp och köpa batterier å sånt så jag kan knäppa en massa kort ;) Bara jag kommer ihåg det så..

Hoppas förfan att jag inte har glömt något nu.. har ju inte direkt världens bästa vinterkläder men det får duga. Annars får jag fixa nått! Mössa och vantar har jag iallafall haha.

Näe nu ska jag dona klart med det sista så uppdaterar jag på söndag eller måndag! Då ska det förhoppningsvis komma massa bilder :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0