Bläh

Nu är helgen över och imorgon är det delad tur som gäller. Känner mig inte ett dugg pepp till det! Men jag har fan skött mig bra tycker jag. Bara denna vecka kvar nu, sen har vi skola i 1 vecka eller 2 sen är det sommarlov! Fast själv så ska man jobba, men det tackar jag absolut inte nej till :)

Har haft en trevlig och alkoholfri helg precis som dom senaste helgerna! Tänkte spara mig till kryssningen ;) Är ju bara 12 eller 13 dagar kvar nu! I fredags så gjorde jag inte ett skit på hela dagen, eller jag var på ett möte i 2 timmar men sen var det lugnt.. Lite för lugnt, så jag åkte till Freluga och hälsade på sen hem och sova. Igår så gjorde jag ingentin på dagen, men sen på kvällen så hämtade Pecca mig så åkte vi och kollade efter björn men vi hade ingen tur med oss. Så vi åkte med Elin, Mattias & Patrik till Söderhamn och kollade på cruisingen som var där, men det var inge vidare det heller. Var väl där i 30 min sen åkte vi hem och kollade på film, myste med kattungarna och sen så sov vi :)

Kollade även efter björn idag och nu ikväll men ingen tur idag heller. Vi såg iallafall 2 älgar, 1 rådjur och tranor haha. Allt förutom björn typ. Efter det så åkte vi och kollade på ett spökhus och nu sitter jag här.

Veckan som kommer är det praktik som gäller. På torsdag så ska jag med Helena till Gävle och kika lite, och runt 3 tiden på morgonen då så ska jag skjutsa kära mamma till stationen då hon ska ta sitt pack och åka till England och vara där i en vecka. Sen halv 7 eller vad det var så bär det av till Gävle med Helena. Kommer vara trött!

Det är jag nu också, ska ta mig en dusch och lägga mig så jag kommer upp när klockan ringer klockan 6. Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0