Blixt & Dunder

Har varit en bra dag idag känner jag. Började med praktik från 7 till 16, fast Helena var så snäll och släppte mig en timme tidigare :) Var så lugnt så. Var även över till A-huset och fick några introdagar. Efter praktiken så åkte jag hem och somnade en sväng, inget ovanligt med det. Sen ringde Helena och ville ha med mig & Amanda på björnjakt. Så vi åkte till Finnfara eftersom att många hade sett björn där, men inte fan såg vi nån inte. Så vi åkte och kollade på ett spökhus istället och nu sitter jag hemma ute på altanen och lyssnar på regn och åska med Stekarn liggandes brevid mig.. MYS! Kanske blir att jag sover i Freluga inatt också, vet inte riktigt än. Lilla Teo tyckte nog att det var lite spännande att leta björn, men sen satt han och sa att björnarna sov, så då lessnade han lite haha.

Det var väl min dag i korta drag det.. Har även gjort helg nu, så jävla skönt! Ska på ett möte på stadshuset imorgon vid 12 tiden också angående sommarjobbet. Info tror jag det är.

PUSSHEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0