Förflyttningsteknik

Har nyss kommit hem från en hel dag med förflyttningsteknik på gamla sjukhuset. Var där från 07.30 till 16.00 så nu är jag ganska trött! Lite irriterad att vi var inomhus hela dagen i det här fina vädret, men det kommer fler sånna här dagar :) Gick iallafall bra. Fick prova en massa olika saker och sen även göra en liten teater haha. Lite värdelöst att jag inte får betalt för det men det är väl bättre att jag kan det än att inte kunna.

Har även bytt sommarjobb eller vad man ska säga nu i sommar. Har inte bytt själva jobbet men bytt plats. Ska fortfarande vara på Karlslund fast i B-huset och 100% istället för 84% i A-huset. så det tackar jag inte nej till, inte än iallafall. Ska kika på schemat imorgon, men skulle tydligen ha likadana helger som jag skulle haft.. så det är också bra. Tyckte hon sa att jag skulle börja den 11 juli, så lite mer ledighet för mig i början på sommaren då också :) Ska vara på Enbacken och Kvarnbacken. Det är ju Enbacken Amme ska vara på också, så får se om vi jobbar lika dagar eller inte. Skulle vara lämpligt :P


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Varför ska du byta? Ringde dom från resursen eller vadå? :)

2010-05-19 @ 20:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0