Funderingar

Fundering 1.

Jag funderar på att göra en till tatuering såfort tid och pengar räcker till. Har suttit och kollat vad och vart jag vill ha en och har ganska så mycket bestämt mig vart iallafall. Motivet är lite osäkert men vill iallafall ha en tatuering med liljor. Denna gång blir det en stor tatuering. Mycket större än den lilla fula fjutt som jag har haha.



(nått i denna stil, fast inte som den på bilden)

Fundering 2.

Vill verkligen åka till ett varmt ställe nu snart eftersom att det var runt 8-9 år sedan sist och då var vi i Turkiet vilket jag inte tyckte var någon höjdare.. inte ett "paradis" precis. Visst vi har åkt till England många gånger efter Turkiet men det är inte precis solsemester, där hälsar vi ju "bara" på morfar, mostrar, morbror och alla kusiner och sånt, kul det med men dags för sol nu! Så jag ska verkligen börja spara pengar såfort jag kan, så kanske det blir en utlandsresa i vinter?





Fundering 3.

Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska bli blond eller inte. Så jävla svårt. Men funderar just nu för tillfället att lägga i en chokladbrun färg tills vidare, sålänge det inte är kolsvart som jag har haft. Just för tillfället ser det ut som skit, färgen är ojämn och en ful utväxt på det. Läre även klippa det innan jag gör något med det.



Fundering 4.

Kommer jag någonsin att klara av att gå ner i vikt? Just nu känns det omöjligt, men jag vill verkligen.
Jag tycker om att promenera och gör det så ofta jag hinner och kan. Speciellt nu när det är varmare ute. Men då är problemet att jag älskar att gå ut och gå på kvällarna, men då går jag och tänker på björnar å skit, hade till och med en mardröm om en Bjälg inatt.. blandning mellan björn och älg tydligen. "Den" började äta på mig. Så att gå själv är det lite svårt med. Men jag SKA! så jävla typiskt att jag slank tillbaks till mina gamla vanor efter att jag gått ner 5 kg, att jag inte fortsatte, jag som var så duktig där ett tag. Men nu ska jag vara sträng på mig själv, ett litet tag iallafall. Lite måste man få unna sig annars blir det bara för jobbigt i längden. Men inte för mycket bara.
Omstart imorgon.. jag ska klara det.

mja där hade ni lite tankar och funderingar som rullar runt i min skalle just nu. PUSSHEJ.

Kommentarer
Postat av: Elin

klart du klarar det! :) prova gi, mattias gick ner 5kg på 2veckor och tappa 4cm i midjan på de

2010-05-20 @ 17:14:13
URL: http://elinhildingsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0