Fyfan!

Vilka jävla idioter det finns i världen. Dom som gör precis vad som helst för att tjäna pengar. Blir så jävla förbannad när jag ser hur folk kan behandla stackars hjälplösa djur som inte har någon talan. Dessa människor har fan inget samvete över huvud taget, dom är iskall. Varför inte bara byta yrke eller lägga ner alla jävla cpcircus som finns i hela världen? Är det vär det? Bara för att underhålla i första hand barn och yngre. Jag har varit på ett circus i hela mitt liv och jag tyckte så synd om djuren som var med. Det såg och var onaturligt. Dom är inte födda till att göra det dom blir tvungen till att göra. Fan att man inte har någon makt, då hade jag fan gjort så att varenda jävla idiot som plågar och utsätter djur för fara eller ondska hade utplånats och dödats, och till och med plågas själva. Öga för öga, tand för tand som det heter. Djur har fan lika värdiga liv som vi människor. Människor är fan helt dum i huvudet. Sämsta arten på hela jävla planeten enligt mig. Finns fan folk till precis allt.

Kollar ni på videon så fattar ni vad jag menar..

Tvunget til å underholde from NOAH - for dyrs rettigheter on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0