Gävle

Kom hem från Gävle vid 17 tiden idag och somnade nästan direkt, och vaknade 21.30 hah. Fick åka med mamma och pappa hem eftersom att dom hade varit i valbo och shoppat :) Åkte ju dit igår med 18.48 tåget och mötte Amanda på stationen, drog hem till Andreas och gjorde oss klara och drack lite, drog sen ner på O'learys men där var det så förbannat mycket folk så vi chansade på Heartbreak där det var 23+ och inträde, tog ut mina sista slantar och gick dit, och kom in gjorde vi. Var kvar där till halv 2 tror jag? Då vi drog på donken och sen hem till Andreas för att sova. Har varit en helt okej helg! Är trött som fan nu men ska alldeles snart lägga mig tänkte jag. Börjar inte förens klockan 13 imorgon, så det är ingen brådis.
Ska upp och duscha innan jag drar till praktiken också.

Var nyss ute och gick en 50 minuters promenad med Judit, jävligt skönt ute måste jag säga!
Ska försöka gå ut och gå så mycket som möjligt nu.

Har även bestämt oss för att åka på kryssning den 5 Juni till den 7 Juni. Ska åka på partybåten med ett helt gäng! Dom jag vet hittills är jag, Amme, Camilla, Malin B, Sandra B och några till. Hoppas att Elin, Lelle & Pecca ska med också! Kommer bli GRYMT kul! Festa 2 dagar i rad och åka båt, inte fy skam inte. Har ju aldrig varit på nått sånt där jag heller så det ska bli jävligt kul, ser fram emot det. Även fast ekonomin inte riktigt tillåter det så tänker jag faktiskt unna mig det här eftersom att jag kommer jobba hela sommaren och kommer inte få pengar förens i Augusti så måste ju få göra nått roligt under sommaren medans jag kan?? Har iallafall redan bokat buss, ska boka resan imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0