Helg

Ja nu har jag fått helg! Börjar inte praktiken förens 13.oo på måndag, hur jävla skönt som helst! Vet inte om det blir utgång i helgen eller inte, har inte så stor lust till det faktiskt. Kanske blir nyktert å dra ut å kolla eller nått. Har varit en bra dag på praktiken också, började kl 13 och var med på ett möte till kl 16 sen fortsätta till 21.oo fast jag fick sluta 30 min tidigare :) Trivs som fisken i vattnet där! Och hoppas jag gör det på våningen jag ska vara på i sommar, men det kommer jag säkert att göra. Alla tanter är så gullig så, har väl sina surpuppe perioder men dom går över :)

Har inte så mycket intressant att skriva och kommer nog inte ha det på ett bra tag heller eftersom att det är praktik i 4 veckor nu 100% så det blir inte mycket ledighet inte.

Har inte heller haft så mycket tid till promenader och att tänka på vad jag äter, så jag har inte vågar väga mig igen än. Tänkte ta mig en lång promenad imorgon och försöka göra det varje dag som jag är ledig eller slutar tidigare. Måste komma igång igen! Jävligt dumt av mig att sluta när det gick som bäst och märkte resultat.. men jag ska aldrig ge upp helt och hållet! Går liksom i vågor hur hårt man kör, men nu blir det dags för att köra hårt igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0