Helgen

Vilken jävla helg det har varit! Har haft skitkul! Det började i fredags med fest hos pört med Elin, Mattias, Amanda och Niklas? tror jag han hette. Spelade ölspelet och fia med hutt, vart ju ganska rund under fötterna om man säger så eheh. Tog taxi ner till Tranan och va där hela kvällen. Var faktiskt ganska mycket folk för att vara en fredag iallafall :) Hoppade sönder en säng på förfesten gjorde vi också, haha!

Igår så åkte vi till Freluga för att fira Michael som fyller 30 idag, åt smörgåstårta och umgick med släkt och mer folk! sen på kvällen så åkte vi ner till gärdet eftersom att Amanda A fyllde 18 år så då var det fest för henne i en lokal där. Va mycke trevligt! Började dra oss ner till tranan runt 22 tiden. Fick skjuts hem av Hans vid halv 2 tror jag hon va? Mitt minne svek mig som vanligt. När jag kom hem så vart det nästan raka vägen till efterfest och där var jag tills typ halv 6 om jag inte minns helt fel?
Så idag är jag jävligt sliten!! Ska snart lägga mig och sova, ska upp tidigt för att börja praktiken och 4 veckor frammåt. Kommer bli kul hoppas jag :)










(haha, lånade Eriks jacka där en stund!)










(kvällens snyggaste bild?? HAHA)

Camilla va även hem under helgen! :) Har varit en jävligt rolig helg måste jag säga.
Och bilderna talar väl för sig självt.. ni ser ju vilket "fint" skick man va i.. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0