Helt slut

Hade praktik idag från 7 till 16.oo och det gick bra tycker jag! har nyss sovit i 2,5 timme, var helt slut när jag kom hem eftersom att jag bara sov 4 timmar inatt. Kände hur ögonen åkte igen av sig självt mot slutet haha. Börjar komma in lite mer i det där nu, är fortfarande lite för rädd för att vara hos en gamling själv utifall jag skulle göra fel men det går bättre och bättre :) Har kollat på mycket nu så börjar ha en liten aning om hur man gör. Börjar kl 13.oo imorgon och slutar 21.oo, skönt! Sen är jag ledig heela helgen!

Läste nyss också Maria Montazami's blogg och så att hon kommer vara i Bollnäs mellan den 21 och 27 juni, hoppas man träffar på henne, för hon är ju så jävla rolig å skön :D Men det lär väl inte hända haha..


Kommentarer
Postat av: Camilla C

Du, vi SKA hitta henne!! jag ska åka dygnen runt hahah

2010-05-07 @ 16:38:55
URL: http://camilllacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0