Helt underbart ju!

Vädret har inte kunnat vara bättre, solsken och inte ett moln på himlen under hela dagen. Det har inte ens blåst, eller pyttelite, men det är ju bara skönt i denna värme. Har bestämt mig för att inte gnälla något på värmen nu i sommar, efter denna vinter vi hade.

Har hunnit med ganska mycket idag. Har även försökt vara ute så mycket som möjligt. Känns ju värdelöst att inte ta vara på sånna här underbara dagar. Humöret är på topp! Vaknade hemma hos Pecca vid 11 tiden tror jag det var, fick äntligen sova ut efter denna helg. Så kom Teo dit vid halv 1 för jag skulle passa han en liten stund, och det gjorde mig absolut ingenting. Har saknat gofisen! ♥ Vi gick ut till lekplatsen och gungade med han, och han hittade även en traktor som låg i sanden som han lekte med. Han blev även vän med målarna som satt där :) Haha. Så myste vi såklart en massa med kattungarna.

Efter det så åkte jag hem en snabbis för att ta mig en dusch, sen åkte jag med Pecca till Trosells möbler för att kika på en finfin soffa som hon köpte. Och sen åkte jag hem igen, och fick besök av Judit. Vi tog oss en promenad till Prästnäset där vi satte oss på bryggan som dom inte har lagt i än. Där satt vi och jäste i kvälls solen och lyssnade på fåglarna och vattnet, äkta sommarkänsla!! Gick sen hit och så skjutsade jag hem henne. Tog en timme att gå totalt :)

När jag kommit hem och lagt mig i sängen så fick jag sms av både Helena och Amanda där dom skrev att jag skulle ta på mig badkläder å gå ut, så stog dom utanför och väntade. Så åkte jag, Amme, Helena, Mike & Teo till Prästnäset för att ta oss vårt första dopp för i år! Kallt satan! Jag var iallafall först att doppa mig, hehe ;)

Avslutar inlägget med lite bilder, har varit en helt underbar dag! :D














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0