Helveteshelg

Nu är äntligen denna helg över, det trodde jag aldrig haha. Har jobbat.. eller ja.. praktiserat hela helgen. Såhär har min helg sett ut:

Fredag 14.00-21.00
Lördag 07.00-13.00 16.00-21.15 (delad tur)
Idag 06.45-16.00

Är helt slut nu! Har redan sovit i 4 timmar nu men är fortfarande trött och sliten. Är ledig imorgon tack och lov, men sen är det praktik som gäller tis-tors.. sen är jag ledig helgen :) SKÖNT! Tur att jag inte har sånt här schema i sommar säger jag bara, hade fan inte pallat haha.

Händer väl inte allt för mycket på min lediga dag imorgon heller antar jag. Ska tvätta kläder och försöka städa lite och kanske ta mig en promenad. Har blivit för lite av det nu på sista tiden. Orkar ju fan inget pga praktiken. Sover dom få lediga stunderna man har.

Inte så långt kvar tills vi får pengar heller. Måste verkligen hålla i pengarna nu. Annars får jag vara uteliggare i en månad eller nått haha. Närå, så illa ska det väl inte bli. Men CSN kan fortfarande ta sig i röven som ger oss 2000 mindre denna månad av någon jävla anledning?

Inte allt för länge kvar till kryssningen heller, och fyfan vad jag längtar!! Kommer bli så sjukt kul, och alla verkar vara taggade, det gillar jag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0