Inget byte

Det vart inget byte när det gäller jobbet i sommar. Det skulle bli alldeles för omständigt och det förstår jag och misstänkte nästan det eftersom vi har skrivit på avtal och massa grejs. Men det blir bra i sommar ändå! Var upp på våningen där jag ska vara i sommar och hälsade på en snabbis, ska även dit imorgon och hoppas på att jag får några introdagar :)

Har annars varit en rätt så lugn dag på praktiken måste jag säga. Slutade kl 13, hur skönt som helst! Var inte alls mycket att göra idag, alla gamlingar var väl nöjd å glad antar jag. ehe.

Sitter i mitt rum nu och har ont i magen, byggarna var hit idag och tog bort fläkten som stått och gasat ur värme i några veckor, så nu är det klart iallafall. Ska åka och hämta upp Amme på Karlslund snart och efter det blir det en lång och varm dusch och sen sova, ska upp klockan 6, hua. Men praktiserar bara till 16 imorgon sen har jag Helg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0