Längtar!

Bokade kryssning igår, så jag, Camilla, Elin & Pecca kommer att dela hytt på båten! Fyfan vad kul vi kommer att ha! Längtar som en tok redan nu. Vi är ett roligt gäng som ska åka, kommer bli oförglömligt. Det är jag, Elin, Camilla, Pecca, Amme, Malin B, Sandra B och Sara R! Synd bara att min kamera har ballat ur och att jag fortfarande inte har köpt en ny, men får försöka fixa det på nått sätt, om jag lånar en kamera eller nått. Kan ju inte dra dit och INTE ta bilder? Gahh vi kommer ha så jääävla kul!

Har haft praktik idag med, och det går bättre och bättre. Får göra saker själv nu (inte allt) men mycket, och trivs verkligen där också. Idag tog vi ut alla gamlingar och satt ute i solen och stekte ett bra tag :) När vi väl slutade kl 16 så startar inte min bil?? Så den står kvar där, väntar nu på att brorsan ska ringa så vi kan åka dit så han får kolla lite på den. Tror det är batteriet, men man vet ju aldrig. Så jävla typiskt det då nu när man inte har pengar till att köpa ett nytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0