Ledig

Det är helt underbart skönt att jag är ledig hela helgen nu, och det bästa är att jag har absolut inget planerat!
Kanske skulle ha film och myskväll hos Pecca imorgon och ta en promenad med Malin tror jag? Men annars inget. Så jävla skönt. Har bara tagit det lugnt idag. Var på ett möte på stadshuset klockan 12.30 till 14.30 och tagit en promenad med Malin & Liam, som för övrigt satt och åt på en tussilago :) haha, sötnosen! Var varmt och skönt ute.
Sen har jag nyss kommit hem från Freluga. Hade så tråkigt så jag åkte dit och hälsade på Mike & Helena, Teo sov så det var ganska lugnt i stugan haha. Fasters lilla älskling :) Hade jag haft pengar och kunnat tanka så hade jag även åkt till Arbrå och hälsat på Kris och Helena. Får göra det snart nått tag, är tyvärr inte så ofta man är dit och hälsar på!

Längtar tills tisdag då vi får pengar, är väääldigt välbehövligt nu då det är både tomt på vanliga kontot och även sparkontot. Får leva lite fattigt tills i slutet av juli då jag får en liten peng, men får ganska bra med pengar i augusti. Typiskt då sommaren nästan är över.. men men! Ska väl inte klaga, finns dom som har det värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0