Praktik dag 1

Klockan 9 imorse så skulle vi samlas i receptionen på karlslund. Sen vart det ett snabbt upprop och en kort visning och sen fick vi skriva på lite papper. Känner redan att jag trivs bra, och det kommer jag nog göra dom här 4 veckorna. Tur att Helena är där :) Skulle gå till klockan 16 men fick sluta en timme tidigare! Somnade såfort jag kom hem och vaknade nu haha.. är fortfarande helt jävla slut efter helgen!! Var så jävla illamående imorse så trodde jag skulle behöva vara hemma, men jag klarade mig, det gick över lite senare på dagen. Tur det inte vart som förr då jag var sjukligt bakis i 3 jävla dagar.. 

Ikväll så händer det inte så mycket. Är ledig imorgon så ska iallafall tvätta kläder ikväll, och eventuellt börja städa lite, och tar resten imorgon då jag har hela dagen på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0