Tisdag

Har varit extremt trött på praktiken idag, men det gick bra ändå! Rullade på som vanligt och slutade kl 16.00. Efter praktiken så drog jag & Amme ner på stan och handlade lite. Jag hämtade utt mitt paket från HM och köpte lite hårfärg. Somnade direkt när jag kom hem och vaknade vid halv 8 och åkte iväg och åt mat.

Sitter nu i soffan och bara slappar. Har nyss färgat håret och blekt tänderna. Har även hunnit kolla på 2½ men och How i met your mother. Ska väl städa och plocka upp lite här hemma snart innan jag går och lägger mig för dom kommer hit och ska göra klart badrummet imorgon, ÄNTLIGEN! Och när jag vaknar så drar jag till Freluga och myser med min lilla älsklings Teo en stund :)

Måste fan ta och skaffa mig en kamera, typ snart. Får ta med mig den jag har och riskera att alla bilder raderas, men bättre det och hoppas på att dom inte försvinner än att inte ta med mig någon kamera alls på kryssningen! Annars blir det mobilen men då går det bara att knäppa i dagljus.. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0