Tuppz

Igår vart det en lugn slappardag. städade, tvättade och donade och tog mig även en 40 minuters promenad, bättre än inget. Var meningen att jag skulle gå mycket längre men jag började tänka på björnar när jag var mitt bland alla träd så jag vände. Var vaken till 05 typ? Satt och väntade på att en gammal film skulle börja som jag, amanda och sara kollade på när vi var mindre, "den onda cirkeln" som jag tyckte va skitbra då, men orkade bara kolla på halva innan mina ögon åkte igen av sig självt. Men sen när jag skulle lägga mig så började jag bli lite mörkrädd, började tänka på spöken å skit haha.

Det hände faktiskt en skitkonstig sak tycker jag.. när jag låg å kollade på tvn så hörde jag musik, så kollade jag så att jag inte glömt spotify på på datorn men det hade jag inte, jag knäppte av ljudet på tvn för att se så att det inte var den som lät och det var det inte, musiken fortsatte. Så då tänkte jag att radion kanske var på i köket, men det var den inte, kontakten satt inte ens i.. och musiken fortsatte. Förstår inte vad det kunde vara, men den slutade efter ett bra tag iallafall. Lite konstigt när klockan var typ halv 4 tycker jag :P men säkert bara jag som inbillar mig.

Har nyss varit ner på bolaget och köpt dricka tills ikväll, det blir nämligen Tuppz med syster och Pecca? Får se om det blir kul eller inte, är inte så sugen på att festa faktiskt, men får se hur det blir. Ska iallafall snart ta en dusch och börja göra mig klar i lugn och ro :)

Trevlig helg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0