Underbart

Har varit ledig idag och det har varit så skönt! Ska jobba hela helgen nu som kommer så ikväll ska jag försöka lägga mig i skaplig tid och sova ut, för jag börjar klockan 14 imorgon :) Har dock varit bakfull idag så har varit lite sliten och trött, somnade en sväng också. Malin kom hit tidigare så tog vi oss en promenad till Hemköp fram och tillbaks. Tur att vi gick när vi gick för nu öser det ju ner en massa regn! Var iallafall trevligt som alltid :)

Var på 30 års kalas igår. Våran farbror Andrés fru Karin fyllde år så då var vi dit och åt och drack lite götta! Blev någon öl för mycket, men inte så farligt. Nyktrade till ganska bra nere på Tranan mot slutet. Efter det så drog jag & Pecca på efterfest hos Klas och var väl där till runt 5-6 tiden? Sen hem till Pecca och sova. Vaknade och myste med kattungarna som växer så det knakar! Dom är SÅ söt :D

Näe nu ska jag ta mig en dusch så jag blir som människa igen. PUSS!

Kommentarer
Postat av: PECCA DÅ, OKEJ?

<3

2010-05-13 @ 20:29:40
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0