Valbo

Imorse så kom Helena & Teo och hämtade upp mig, så åkte vi först till Gävle sjukhus, sen efter det så drog vi till Valbo och kikade lite. Hittade en bikinitopp, bikiniunderdel, ett hårband och 2 par leggings och allt det gick på 188 kr! Inte fy skam inte. Kom väl hem runt 13 tiden och då somnade jag direkt och sov tills för en timme sen. Var helt slut efter att inte ha sovit inatt. Skjutsade ju mamma till stationen vid 3 och Amme kom hem dyngrak så jag kanske har sovit 2 timmar totalt inatt.. hua. Men nu är jag piggare! Ska snart slänga in lite kläder i tvätten och sen duscha och sen är det väl dags att sova igen haha, har en delad tur imorgon sen efter det så är det slut med praktiken! :)

I helgen så blir det även utgång.. och jag som skulle spara mig tills kryssningen haha. Men det är säsongsavslutning för sommaren på Tupps, så ska väl dit och partaja lite!



Kommentarer
Postat av: Amanda

dyngrak å dyngrak. Jag var mysig bara :)))

2010-06-04 @ 15:33:45
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0