Afropowerdance

Har nyss kommit hem från ett Afropowerdance pass med min lilla hönaböna Elin! Var fan jävligt kul men det är nog inget för mig, jag har absolut noll taktkänsla och rytm över huvud taget haha! Undrar hur det kommer på på Zumban på lördag då? Imorgon så ska jag iallafall iväg och simma lite, känns så jävla skönt efter att man har rört på sig! Känner mig jävligt pepp på det här nu :) Lite nya träningskläder bara..



Imorgon så är jag ledig, så jag ska strax hoppa in i duschen och sen efter det så ska jag bara slappa! Sova ut imorgon sen simning som sagt. På fredag så ska jag, Amme och våran kära gudfar Jonse på Småstadsliv Live, ska bli kul :)

På lördag är det Zumba & Halloween tranan som gäller, längtar som fan! så jävla taggad. Har alltid haft så sjukt kul på halloween!

är fortfarande jävligt kass på att använda kameran, men använder den förhoppningsvis flitigt på lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0