Bollnäs nytt

Har precis kommit hem från en supersnabb runda på stan. Har inga pengar så jag struntade i att ens kolla i skyltfönster haha. Gick raka vägen till banken och fixade nytt bankomatkort. Det skulle komma inom 2-3 dagar, och om 3 dagar är det torsdag och då åker jag till Stockholm. HOPPAS SOM FAN att kortet kommer innan dess! skulle vara lite drygt att gå å bära på en hel del kontanter haha.

Nästan såfort jag hoppat ur bilen så kommer det fram en kille från Bollnäs Nytt och frågar om jag köpt julklappar än och knäppte en bild på mig.. jag lär ju se ut som ett anus på bilden :)

Sitter för tillfället och myser med min supermysiga halsduk, eller snood som det så fint heter.
Det var så jävla skönt att sova ut idag, så jävla behövligt. Somnade runt 12 tiden igår kväll, men vaknade runt halv 1 av ett jävla liv utanför fönstret.. kollade ut och då var det civilpolisen som skrek som fan och jagade någon, sen kom det en vanlig polisbil och åkte. Läste idag att det hade varit några som slagit sönder fönster på en pizzeria strax efter midnatt, så antar att det var här på Esras det hände och att polisen jagade dom där. Vågade fan inte somna om heller för jag fick för mig att det var en mördare dom jagade :D haha, snacka om att skrämma upp sig lätt..



Core ikväll igen också, ska fan köra hårt ikväll :)
PUSSHEJ!





(jag just nu.. bjuder på dom här.. eftersom jag aldrig fastnar på bild :)

Kommentarer
Postat av: Camilla C

Snygging! Hoppas också att de löser sig, kan bli farligt om vi dricker å går runt med lösa pengar . HEHEHE

2010-11-22 @ 17:32:24
URL: http://camilllacarlsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

du måste spara bollnäs nytt så jag får se när jag kommer hem! nu är det nära... men läskigt, vad fan, haha... jävla esraz... kul att nått händer iaf! är det något speciellt du vill ha från italien??? isfl får du skicka sms till mig eller komma in på msn typ nu! Så jag hinner köpa imorgon annars blir du utan! HEHE. Älskar dig, ses snart!!!11 PUSS

2010-11-22 @ 19:58:40
URL: http://amandag.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda

Snygg du är då!!! Smaling, men du... Nu har jag kommit till insikt. Jag vill börja träna med dig. Så det där pratar vi om när jag kommer hem! höhöh!!! PUSS

2010-11-23 @ 14:19:36
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0