Hua!

Kom nyss hem från första praktikdagen på 1 månaden och det rullade på fint måste jag säga. Hemvägen var ju lite slirig haha, men det var kul i rondellerna å i svängarna :P Stannade även och handlade lite på Ica för er som vill veta..

Har nu myst ner mig under mitt varma å sköna täcke som jag kommer bosätta mig under denna vinter. Vafan skulle man gjort utan täcke? Guds gåva till oss alla. Ska väl knäppa igång en film å försöka sova så jag inte sover över imorgon, börjar ju 7 och det är inte min bästa tid på dygnet om man säger så :P

Gav min syster nyss en liten kram då hon åker till sin loverboy i Sicilien imorgon. Och med det menas att jag är hemma själv i 2 jävla veckor.. i detta jäääävla spökhus! Den som känner sig manad får GÄRNA komma å sova över med mig :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag ställer gärna upp ;)

2010-11-10 @ 10:53:08
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0