It's over

Har nu "jobbat" klart min sista praktikdag, den avslutades med en delad tur! Åkte hem på timmarna och åt lite mat och vilade, sen när jag skulle ta på mig mina skor så hör jag ett knäpp i min jackficka, "oh shit" var min första tanke. Kom ju på att jag hade både körkort och bankomatkortet i fickan.. mina misstankat besvarades, bankomatkortet hade gått av... SÅKLART! jag har mig en jävla förbannelse som gör så att alla mina bankomatkort går sönder, tappas bort, slutar att fungera osv.. blir så less! Och det är ju såhär lagomt tills att jag ska åka till Stockholm också ":)"
På torsdag åker jag och jag kommer ju knappast hinna få ett nytt kort tills dess.. kan fan inte ens tanka bilen! Så jag tänkte dra ner imorgon och se vad som kan göras åt saken. Dom på banken börjar nog vänja sig vid mina besök nu.. det här är 8e eller 9e bankomatkortet på 2 år tror jag.. har fan till och med tappat räkningen, illa!

FUCK YOU BANKOMATKORT!



Annars så har dagen rullat på fint, är väldigt nöjd med praktiken, alla som jobbar där och ja.. allt! Har trivits jättebra! :) Nu är det tillbaks till skolbänken som gäller..

Är iallafall ledig imorgon och den jääävel som väcker mig åker på däng. Får jag inte sova ut så blir jag någorlunda rabiat måste jag säga. Min kropp skriker efter sömn på mornarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0