Ja ä bitter

Vilken trökig helg det här är då! Praktik hela helgen och delad tur imorgon. Blir att lägga sig tidigt ikväll hur nu det ska gå.. vaknade för lite mer än en halvtimme sen haha. Sen att det är lördag hjälper ju inte!

Har iallafall nu suttit och räknat ut hur fan jag ska klara mig i december-januari med pengar då vi inte får ett öre av csn i december. Jag måste ta varenda öre jag sparat undan, hur kul är det? Jävla skit. Men får helt enkelt börja spara igen i slutet av januari.. men då tänker jag såhär; jävla tur jag har sparat annars hade jag inte ens klarat mig alls! :P
Fan vad det suger att vara studerande.. vill jobba ju! men ska skriva in mig på resursen efter nyår tror jag, å jobba dom dagar jag kan, eller så väntar jag till skolan slutar? får sI!

Ska laga mig lite mat nu och göra matlåda tills imorgon, sen efter det ska jag hem en supersnabbis till camilla, sen hämta pecca, sen handla lite å sen hem å sova! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0