Lite stressad

Fan jag är en aning stressad (jag blir jämt stressad för ingenting). Har skola hela dagen imorgon och efter det så pallrar jag mitt arsel till Stockholm. Innan det så ska jag ha gjort en del grejer som måste göras ikväll. Ska strax sätta igång tänkte jag.

Detta ska göras:
- Tvätta kläder
- Packa
- Noppa ögonbryn
- Raka benen
- Duscha
- Plugga

Fick även mitt bankomatkort idag! Fast kortet är i Granbo för tillfället då all post från banken hamnar där.. är ju inte skriven på Granberg än haha, kanske på tiden att vi fixar det. Så får ta med mig datorn till skolan imorgon å aktivera kortet på internet där, för hinner typ inte när jag kommer hem. Vill ju umgås lite med syster som kommer hem inatt också innan jag åker. Tror fan vi aldrig varit borta från varandra såhär länge? :P

När jag kom hem från skolan så satte jag mig iallafall och gjorde klart EN uppgift av alla.. alltid en början. Ska försöka göra lite mer ikväll innan jag lägger mig. Hamnade ju lite efter med tanke på praktiken, men det ska gå bra.

Och förövrigt... FAN vad det blåser ute, är ju typ storm känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0