Måndag

Då var det ny vecka igen då. Har haft en rolig och trevlig helg med fest och umgänge. Igår när vi var bakis så åkte jag, Amme, Malin & Sandra till Take off och köpte oss en varsin deg, och efter det så åkte vi till (tro det eller ej) Hanebo kyrka. Vi satt där som moraliskt stöd ;) haha. Efter det så åkte vi hem och hämta lite grejer för att sen åka till Malin igen där vi alla satt och nördade data och Donkey Kong Country. så jävla kul! Har kommit en bra jävla bit nu.

Har precis slängt in tvätt i tvättmaskinen och ska snart byta om för att åka å köra ett till Core pass och jag hoppas för guds skull att jag inte får lika mycket träningsvärk denna gång! Har även lyckats lura med mig Elin :)

Har praktik imorgon och jag börjar inte förens 15.45 och går onsdag å torsdag sen är jag ledig till måndag, hur skönt är inte det? misstänker dock att nästa vecka inte blir så slapp som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0