Ny kategori

Har nu gjort en ny kategori som heter Träning. Gjorde den så jag själv ska kunna hålla reda på vad, hur, när jag tränar. För att få lite motivation till att träna och fortsätta, och se om det blir någon skillnad. Har ju tränat lite till och från nu i 2 veckor, men från och med imorgon så ska jag köra stenhårt. Har varit lite onoga med maten, fast ändå duktig om man jämför med förr. Startar imorgon med att försöka hinna med en promenad på dagen och ett Core pass kl 19.00 :) Ska även ner på dollar för att se om dom har några måttband, så jag kan hålla reda på mått å sånt skit! NU ska det bli en förändring, har även ställt in kropp som knopp på detta nu till skillnad från förr.

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0