Onsdag

Jag måste fan börja med blutsaften igen, har totalt glömt bort den å ibland hinner jag inte ta den. Är sjukt trött om dagarna igen, sover såfort jag kommer hem. Ska iallafall snart göra mig klar för ett core pass med Helena, sen efter det så ska jag hämta camilla på stationen :)

Nästa helg drar jag bort över helgen till den kära huvudstaden Stockholm för att vara med Camilla lite! Ska bli sjukt kul och härligt att bara slippa Bollnäs en helg. Det är fan illa att man behöver komma bort från staden ibland haha. Men finns ju en deeeel mer att göra där ;)

Läre också börja handla julklappar då vi tydligen inte får pengar i december? det suger ju balle. Har inte riktigt koll på vilka jag ska köpa till å inte heller. Mamma, pappa & Amme kommer ju förmodligen vara i Sicilien då och jag blir hemma själv haha.. sorgligt men sant! Valde dock det själv då jag inte har råd. Så jag får fira med mina kära bröder med respektive :) blir lika mys det! Ska även hem till milla å tötte å fira lite, kommer nog bli en mysig jul ändå med nära och kära. Får fira med mamma, pappa & amme när dom kommer hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0