Orkar inte!

Har nyligen vaknat och ska strax hoppa in i duschen, men jag örsker int! Det är så jävla kallt så jag sitter och darrar i skrivandets stund. Efter duschen så ska jag pula i mig nått i magen och sen åka och handla lite, och praktiken börjar 15.45-21.30 och imorgon börjar jag 7. Blir att sova direkt när jag kommer hem typ.

Igår så var både Elin & Malin här, vi satt och spelade Donkey Kong å pratade. Nu är jag på sista världen i DK haha, jag är fan beroende men det är så jävla kul :)

Var ju på Core igår också, och jag har faktiskt inte så farligt med träningsvärk idag, int som sist! Man kanske börjar bli tränad? ;) hahah, närå. Nästa måndag är det Core igen som gäller. Imorgon ska vi på power express eller vad det hette, får se om det är nå bra eller inte.

Näe nu måste jag ta mig en vaaarm dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0