Småstadsliv Live

Var på Småstadsliv Live ikväll med Jonse (våran gudfar) och Amme. Dom var kung som vanligt och man fick sig många skratt! Det gjorde dom riktigt bra :)



Efter det så drog jag och amme och åt lite mat, och efter det så åkte vi hem till Elin & Mattias och satt där och pratade! Imorgon är det Zumba som gäller, hoppas det är lika kul som det ser ut. Vart ingen simning idag heller för den delen haha. Vi har för jävla mycket träningsvärk både Elin å jag! Så vi tardet nån annan dag.

Imorgon är det dags att klä ut sig också, och det kommer bli så jävla kul! Tur att jag köpte alkohol idag, fick reda på att systemet har stängt imorgon? tycker det är jävligt kasst måste jag säga.. är ju inte precis en storhelg som vi svenskar firar som idioter inte.

Nu ska jag spela Donkey Kong på datan.. det där som man spela på supernintendo förr, så jävla roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0