Söderhamn

Imorse klev jag upp strax efter 9 för att skjuts hem Pecca till henne. Åkte hem direkt och somnade om i en halvtimme-timme för att sen kliva upp och göra mig lite klar. Elin kom och hämtade mig så åkte vi till Söderhamn och kikade lite inne på dollar & barnens hus.. hittade lite smått och gott som batterier (nu kan jag äntligen knäppa bilder), strumpor, borste (kan ÄNTLIGEN borsta håret, min borste var borta i 3 dagar så det var ju inte det lättaste att borsta ur), tupperingskamm, schampo & balsam.

Vart även sjukt sugen på att köpa mig ett jävla nintendo Wii, ett svart. Var ju inte så farligt dyrt som jag trodde.. men får vänta tills nästa år (haha) och köpa mig det eftersom vi inte får nå pengar av CSN i december.. så jävla kasst! Dom tycker inte vi ska ha pengar då för att vi kommer inte gå hela december, men vi går till den 17e eller 18e? är ju fan mer än halva månaden det.. CP CSN.

Aja nu ska jag packa mina badkläder för snart ska vi plaska i vattnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0