Söndag

Nu har jag inte skrivit på några dagar, har ju fan inget intressant att skriva. Har iallafall haft en skön och rolig helg. I fredags så vaknade jag jävligt sent, lite skamligt sent faktiskt. Men när jag vaknade så började jag städa och fint vart det, i köket iallafall. Endast köket tog ju några timmar att städa.. tänkte fortsätta städa resten av huset någon dag nu snart.

På fredagskvällen så åkte jag och hämtade Pecca & Sanne så åkte vi till Edsbyn där Peccas kille Erik och hans kompis Sebbe var. Vi bestämde oss för att ta en roadtrip och vi hamnade i Mora, Rättvik & Orsa haha. Åkte runt och kikade läget lite men vi konstaterade att det var tamefan mer dött där än i Edsbyn, och då är det fan illa. Stannade iallafall till och åt i Mora.. Kom väl hem runt halv 3 på natten tror jag? Trevlig kväll vare :)

I lördags så drog jag & Pecca på systemet och köpte oss lite gotta. Vi planerade att sitta hemma hos henne och äta gott, spela tv spel och mysdricka lite. Det slutade med att Camilla kom hem från Stockholm å var med oss, sen drog vi hem till Peccas mamma å fortsatte festa lite där, kul vare!

Mådde jävligt bra när jag vaknade imorse måste jag säga, förutom att hennes katt skulle upp i mitt ansikte hela natten å stryka sitt jävla tandkött mot min kind.. Slöade mest hela dagen idag å spelade lite tv spel å åkte till Granbo för att fira pappsen på farsdag. Mamma hade även gjort hennes jävligt goda mat :)

Nu ligger vi i sängen å plickar på tangenterna. Är ledig imorgon, jävligt skönt dä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0