Stockholm

Ja nu var det några dagar sen jag skrev sist.. Jag har varit i Stockholm hos Camilla från torsdag kväll tills igår kväll. Har haft en sjukt rolig å galen helg måste jag säga. Tänkte lägga upp lite bilder iaf. Vart inte så hemskt många bilder tagna, men några iallafall. (Varning för långt inlägg)

Fredag: Började med att vi drog på stan en sväng och shoppade lite behövligheter sen hem till henne och börja supa och "förfesta". Våran förfest bestog av pizza, vin & The Sims haha! När vi skulle dra iväg till Scandic där Camilla jobbar så blev vi stoppad av 7-8 killar som började sjunga körsång för oss hur länge som helst, å vi hade jävligt bråttom till bussen, men vi var artiga å lyssnade klart. På slutet så sjunger alla i kör " VI BRUKAR FÅ EN PUSS". Jag och camilla glodde på varandra och jag tror båda vi tänkte "Whaaat theee fuuuuuck?" killarna satt på knä och väntade på en varsin puss på kinden.. Och bakom dom så såg vi bussen, så vi gav dom alla en cpsnabb kindpuss sen kutade vi som antiloper till bussen som vi lyckligtvis han med!





Sen kom vi då fram till Scandic Järvakrog (?) och satte oss i baren och fick en varsin öl som vi satt och klunkade i oss, träffade även 2 gävlebor som vi snackade lite med. Sen satte vi oss nere i receptionen och träffade på världens roligaste skåning ever. Han jobbade för Securitas och joinade oss lite. Han skulle förklara att han åkt förbi Bollnäs en gång, å när dom hade åkt förbi så hade han sagt "vafan var det där?", fyfan vad vi skrattade! Och Gävle beskrev han staden som luktade fis.



Efter Scandic så drog vi och mötte upp en kille som såg preciiiis ut som Erik Saade.. och han hette visst Erik också haha. Sen drog vi till Stureplan och gick in på Friday's först och lånade toan då alla höll på att kissa på sig. Sen drog vi till någon nattklubb som hette Magenta, shottade sönder oss själva och ölade tills vi mådde dåligt typ haha. Camilla vart JÄVLIGT full och vi drog på efterfest någonstans långt bort... kom hem lördag "morgon" klockan 12.. kändes lite pinsamt att åka tåg å skit bland barn i det där tillståndet, men ska man festa som oss så :) haha..

Somnade en sväng på lördagen när vi kom hem, klev upp sen och mådde skit och började på vinet igen. Duschade och fräschade upp oss lite och drog sen till Odenplan där Doka spelade, träffade massa bollnäsfolk och jag blev allmänt jävligt full. Spelade biljard å grejer gjorde vi också. Sen hem och sov!











haha den här bjuder jag fan på.. snyggaste bilden på mig å Mats å Judits måla-krita-på-alex-arm!









Och sen vart det söndag då vi låg inne mest hela dagen, men sen på kvällen så drog vi till Hötorget och kikade på bio, det vart nya Harry Potter. Bra var den men jävligt kasst slut! Nu läre man ju vänta länge på del 2.. :( Efter det så vandrade vi runt lite och skulle leta nått ställe som sålde sl biljett.. vi hamnade på stureplan. Vi kände liksom att vi inte tillhörde den delen av stan haha. Fyfan hur vi såg ut.

Måndagen så åkte jag hem.. BUHU! Världens tråkigaste bussresa då det vart en timmes omväg för olyckor på E4an, men tillslut så var jag hemma.  TACK FÖR DEN HÄR HELGEN CAMILLA! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla C

Haha , det var en sjukt rolig helg habibi. Känner mig lite slirig än! <3

2010-11-30 @ 19:22:12
URL: http://camilllacarlsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahahaha fan va jag skratta när jag läste om kören :D

2010-12-01 @ 10:39:01
URL: http://saranorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0