Tisdag

Igår så var jag på Core med Helena B. Har aldrig varit på det förr så var tvungen att prova. Och fyhelvete vad jävla jobbigt det var! efter 10 minuter var jag heeelt slut haha! Snacka om dålig kondis. Idag så har jag en jävla träningsverk typ överallt, men det känns faktiskt skönt! Det ska kännas att man har tränat ;)

Har även bokat pass till resten av veckan också, måste ju prova på lite olika saker för att se vad man tycker om och inte. Skulle faktiskt kunna tänka mig Core igen, fast express då det är i 30 min och inte i 60 min haha.

Såhär ser min vecka med träning ut iallafall:

Måndag - Core 60 min
Onsdag - Afropowerdance 60 min
Torsdag - Simning
Lördag - Zumba 60 min

Ska fan komma igång nu! blir så jävla deppig när jag ställer mig på vågen och ser att jag ökar i vikt hela tiden, och jag har enbart mig själv att skylla. Så mycket jävla skit som jag stoppar i mig, nu är det fan slut på det! Och även hur många gångar jag än sagt detta så ska jag faaan klara det nu!!


Kommentarer
Postat av: helena

klart du ska med på core igen =) idag är de inte roligt att gå i trappor =) men håller med de ska kännas att man har tränat!



får tala om hur afrodance är sen =)

2010-11-02 @ 16:46:20
URL: http://flowernena.blogg.se/
Postat av: Camilla C

Med den där bilden i huve så räcker det nog. Du skrämmer mig :( En full utklädd alex

2010-11-03 @ 18:11:45
URL: http://camilllacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0