Torsdag

Imorgon har jag ÄNTLIGEN en ledig dag, sen "jobbar" jag 7-16 på lördag & delad f u c k i n g tur på söndag, men efter det så är praktiken slut! Har faktiskt trivits bra på denna praktikplats, har rullat på bra :)

Sitter i soffan nu och gluttar lite på tv och knappar här. Somnade när jag kom hem från praktiken, och när jag vaknade så drog jag till Willys och handlade lite. Det har varit minst sagt en skit ointressant dag! Imorgon så ska jag till Söderhamn med Elin en sväng, sen efter det så ska jag, Malin & Pecca dra till sporthallen och plaska lite i vattnet och röra lite på oss.

Träningen kommer bli mycket bättre för mig efter denna veckas slut då jag har haft praktik och jobbat kvällar ibland, och är helt slut när jag kommer hem. Efter söndag så är det skola som gäller och då kommer jag kunna träna mycket mer :)

Funderar faktiskt på att dra till sjukhuset någon dag också för att kolla mitt blodvärde... när jag inte tar blutsaften så är jag trött tamefan heela tiden och det är fan inte normalt. Jag kan sova hur länge som helst på dagarna, vakna och sen vara trött efter en timme eller två och sova hur länge som helst igen? har ju absolut noll energi och det suger. Jag ska väl inte behöva ta blutsaft eller liknande hela livet, måste ju vara nån anledning och maten är det inte för jag äter mycket järnrik mat tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0