Torsdag

Har varit sängliggandes mesta delen idag för jag kan verkligen knappt stå upp, ännu värre att försöka ta sig upp haha. Har sån fruktansvärd träningsvärk i svanken, och har aldrig haft så mycket som nu! Men det börjar släppa lite. Har nu bokat ett till pass på Core med Helena på måndag.. vad ger jag mig in på? haha. Närå, kändes faktiskt jävligt skönt efteråt :) Och på lördag är det Zumba, det ser jag fram emot att få prova.

Fan jag börjar bli duktig med träningen känner jag, ska fan hålla i detta nu. Har varit lite sisådär med maten faktiskt. Men har hållt mig till alla nyttiga alternativ iallafall, huvudsaken det. Äter mycket bättre än vad jag gjort förr!

Vi struntade i simningen idag för både jag och Elin hade så ont och det passar bättre imorgon, så då tar vi det runt 2-3 tiden eller nått sånt. Ska försöka hinna ner på systemet och Åhléns också och fixa det sista inför lördag. 19.00 så ska jag, Amme & Jonse på småstadsliv också, sköj dä!

Pratade även en bra stund i telefonen med Camilla idag, var ett tag sen vi pratade nu! Längtar otroligt mycket tills jag ska dit i slutet av november, saknar den jävla bruden!! :) Har även smidit lite små planer tills nästa år, kanske en utlandsresa? HOPPAS!

Nu är Malin B här så ska umgås lite med dom och kanske kika på Mirrors 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0