ÅÄÖ

Nu är man hemma i Sverige igen och har varit det sen i fredags natt. Flyget hem gick bra förutom bitterkärringar från Stockholm som klagade på ALLT, och att en kopia av runnerström i hippieformat satte sig brevid mig.. såklart. Stank så in i helvetet gjorde han också, men jag knäppte på den lilla fläkten som man har ovanför huvudet och riktade den mot min näsa så jag kände inget :) SMART eller hur?

Landade iallafall 23.20 och där stog Pecca å Mamma som var små änglar som hämtade oss. Jag fick dock köra hem från Skavsta och det gick kanon! Var en aaaning trött, men mamma bytte med mig vid tönnebro för då kunde jag knappt hålla ögonen öppna. Kom hem till Granberg kl 5 ungefär och somnade.

Vaknade vid 13 tiden och drog ner på systemet och på kvällen blev det fest och fyfan vad kul jag hade för en gångs skull på Tranan! Det var mycket folk och en perfekt fylla! Hände en maaassa roliga saker också men orkar inte rabbla upp dom! Kul var det iallafall :D

Idag började praktiken för min del, och jag sov över. Inte det bästa kanske, men smsade handledaren och meddelade att jag blev sen och kom dit till kl 10 istället för 7. Sen rullade dagen på och nu sitter jag här.

Om ni vill se bilder från Sicilien så får ni kika på min facebook om ni inte redan sett dom, orkar inte lägga upp dom här för internet och allt är segt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0