BuuuurrRR!

Fyfan vad kallt det är idag då! Håller ju fan på att frysa ihjäl. och nu är det inte ens i närheten vad det brukar kunna bli, och det ska bli den kallaste vintern på tusen år har jag hört ryktas. FYFAAAAN. Fick stå och skrapa rutorna på bilen i en jävla halvtimme imorse så jag höll på att komma sent till skolan. Ett tips: Köp aldrig en isskrapa på fyllan, för den kan suga lika mycket anus som min gör.

Inte nog med det så höll jag på att köra på nån jävla tattare utanför skolan som verkade tro att det är övergånsställen precis överallt, hade fan varit rätt åt han med en liten puff. Var ju bara nån cm ifrån. Och stressad som en gris var man. såååå min dag har börjat TOPPEN! :)

Ska alldeles strax ta mig en varm och skön jävla dusch för att sen lägga mig i min nybäddade säng och mitt nystädade rum, uuuuuh så mysigt! Ska fortsätta städa imorgon innan vi åker till Skavsta för att hämta Giuseppe!

Kommentarer
Postat av: amanda

hahahahahhhaahah nu dog ja. fan va kul de lät när ja läste om is skrapan din fula fan

2010-10-22 @ 00:59:05
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0