Fixat & Klart

Nu är nästan allt fixat till min halloweendräkt. Får se om det blir flipp eller flopp haha. Ska bara införskaffa mig klädseln som inte kommer att vara nå dyr. Kommer bli en jävligt kul kväll har jag en känsla av! Har alltid haft kul på Halloween Tranan :)

Åkte till Gävle idag med Elin, Lelle, Malin & Pecca. Vi gick och kikade i Kalas & Co och Party Queen efter lite saker. Fanns jävligt roliga grejer haha. Sen strax efter 4 åkte vi hemmåt. När jag kom hem så kom Elin B hit så åkte vi till max med henne som sällskap och nu sitter vi här! Hon ska få Tunisienbilderna av mig, och vi sitter och gluttar lite på Paradise Hotel.

Blir nog en tidig kväll ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0