Förkyld

När jag vaknade imorse så mådde jag skit, så jag rinde till praktikplatsen och sa att jag blir hemma. Har varit krasslig i några dagar men idag mådde jag skit. Näsan bara rinner, halsen gör ont, huvet och hela kroppen gör ont. Har ätit lite glass för halsen och bara legat i soffan sen jag vaknade. Har haft Malin här brevid mig som sällskap :)

Hoppas jag blir bättre tills imorgon för jag måste verkligen ner på stan och uträtta lite ärenden. Bland annat så måste jag in på banken och hämta ut sista lönen och även ta ut pengar. Tänkte även kika runt efter en jacka, väska och lite smått för vintern.

Nu sitter jag och väntar på att jag ska få hem The Sims 3 som jag tänkte roa mig med idag. Vart så sugen när Malin började spela! Var 100 år sen jag spelade det :D Kommer ihåg när det kom ut första gången hur jäävla länge man satt och nötte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0