Fredag

Ja det är fredag och jag har praktik hela helgen. Tur att arbetskamraterna är trevlig och snäll iallafall :) Fick även en liten skymt av Pecca imorse och ikväll hihi. Dagen har rullat på, men har faktiskt varit lite trött idag nu på kvällen iallafall. Förmiddagen gick hur bra som helst och jag kom upp ur sängen fort imorse och det brukar inte hända.

Börjar 7 imorgon bitti så jag ska alldeles snart hoppa i säng. När jag kom hem från praktiken så var Mamma här, sen kom Helena och sen kom Sebban & Erik, man blir alltid glad av att se dom filurerna :) GOGRABBAR!
Dom skulle festa ikväll och jag vill så jääävla gärna festa med dom, men har som sagt praktik. Så jag hoppas på att jag kan festa med dom nästa eller nästnästa helg, var allt för längesen man umgicks och festade med dom!

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Elin

sara hade tage skona imorse så va därför dom va borta :D ehehe men så snällt av dig att kolla efter dom!! <3

2010-10-08 @ 22:58:24
URL: http://ehildingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0