Gävle, Heartbreak

Igår kl 17.00 gick tåget till Gävle, jag, Amme & Pecca åkte dit för att festa lite. Vi hamnade hemma hos Jerry där några fler va. Runt halv 12 då åkte vi ner på Heartbreak och hade så jävla kul! Nya människor träffade man också :)
Hade riktigt kul faktiskt. Synd bara att jag inte knäppte så mycket bilder, men har några få från förfesten. Tror Pecca har fler, ska fråga om hon kan skicka dom sen!

Har legat i Granbo hela dagen och degat och varit allmänt seg. Kom nyss hem till Granberg. Lilla StekarN kom och mös med mig hela morgonen, gopluppen! Han är ju i Granbo nu för tiden, han trivs som fisken i vattnet där tillsammans med mamma och pappas katt. Så han får vara kvar där och må bra :) Där finns det dessutom en hel jävla massa skog som pluttarna kan leka i haha, istället för storvägen här.

Nä nu ska jag piggna på mig lite, PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0