Heeeeelg!

Nu har man äntligen helg. Fick det iofs igår. Sov ut som fan idag, och har varit i Granbo. Fick nyss mammas goda mat och snart ska vi in till Bollnäs och jag ska hem. Ikväll blir det att äntligen umgås med Elin, var ju hundra år sen vi bara umgicks! Kommer bli treevligt.

Imorgon så ska jag väl vakna i skaplig tid iallafall. Måste hinna ner på stan och köpa mig lite alkohol och efter det så blir det tåget till gävla kl 15? eller 14.50 eller vad det var. Där ska vi kolla på hockey (vilket jag för övrigt hatar att kolla på) och efter det så blir det fest och krogen! Troligtvis heartbreak. Känns som att det kommer bli en bra helg.

På söndag ska jag väl bara ligga och döa, eller om jag är någorlunda pigg så ska jag försöka promenera lite och städa klart garderobjäveln. Ska även städa lite måndag och tisdag.

Hade ju min sista praktikdag igår, och om en månad så har jag 2 veckors praktik igen på samma ställe. Min handledare fyllde i halvtidsbedömningen igår och jag blev glad. Fick VG hittills! Jag som sovit över å greja haha. Men jag trivs iallafall där, så det är bra.

Har fortfarande inte tagit några bilder, men lär väl bli ändring på det nu i helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0