Helgen

Har haft en riktigt bra helg faktiskt. Fredagen så var vi i stort sätt i bilen hela dagen då vi skjutsade Giuseppe till Skavsta flygplats, lite tyst och tråkigt nu när han åkt hem faktiskt! Kom hem runt 20 tiden på kvällen och var helt slut. Fick iallafall sova ut då jag vaknade runt 13 tiden när Elin och hennes mamma kom förbi en sväng. Fick skynda mig lite med att åka ner på systemet och handla, sen skulle jag handla lite annat, sen hem och duscha, torka håret, sminka mig, locka håret och klä på mig för jag & Amme skulle vara i Arbrå kl 17.00 för att äta mat med ett gäng. Förutom att vi fick vänta i 1h och 30 min på maten så var det trevligt!

Efter det så gick jag & Amme hem till Kris & Helena och hälsade på en liten sväng, satt där och pratade ett tag, sen drog vi till IP och festade vidare tills kl blev 22 då vi fick skjuts av snälla Helena till Bollnäs :) Där var det Tranan som gällde, mycket folk och kul var det! Kom väl hem runt 03 tiden om inte senare?

Idag har man mått lite sådär, var nyss ut på lite äventyr med Malin, Pecca & Amme haha. Mer behöver jag inte säga.
Ska snart sova tänkte jag, har skola imorgon.

Köpte mig ett sött litet mobilsmycke idag i en sån där automat på Willys haha, en gris i klänning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0