Just keep swiming..

Har inte riktigt haft tid att blogga denna vecka känner jag. Giuseppe är ju här på besök så vi gör saker i stort sätt hela tiden. Han kom i Fredags, vi kom hem runt 4 på morgonen så då sov vi bara ut dagen efter.. eller iallafall alla andra. Jag åkte till Söderhamn till brorsans jobb där han var så snäll och bytte till vinterdäck på min lilla pärla! Fyllde även på olja och kylarvätska.. tror det är en liten läcka där! Men jag kan inget om bilar så det skiter jag i!

Senare då på kvällen på lördagen så kom det 33 pers hit till Granberg, fick det iallafall till det. Festade, åt tacos och hade det jävligt trevligt måste jag säga! Otroligt lyckad kväll :) Kom många som det var längesen man såg och mycket blandat folk! Runt 22.15 tiden började folk dra sig ner mot krogen och även där var det skitkul. Måste fan göras om det där!

Söndag, alla var sliten och bakis. Åkte till Granbo och åt mat där sen hände det inte så mycket mer tror jag? Sov mest ut vilket behövdes.

Måndag:
Jag, Amme, Mamma & Giuseppe drog ner på stan och kikade lite, åt på Roma och sen klockan 15.00 så hade vi bokat tid till bowling då även Helena B, Hanna & Elin kom :) Jag vann såklart hehe.. ;)
På kvällen så åkte vi till Arbrå och hälsade på Kris & Helena och fikade, spelade lite GH och pratade, treeevligt som vanligt!  Sen hem å sova.

Igår
så gjorde vi inte heller nå speciellt.. jag & Elin köpte oss ett träningskort på sporthallen, och det kortet gäller för allt där utom relaxen. Nu jävlar ska det bli ändring! Efter det så drog vi till Take Off på kvällen och pappa bjöd oss alla på mat :)

Idag har det varit skola som gällt, och efter skolan så drog jag, Elin, Malin & Lelle och simmade i 45 minuter, jävligt skönt men jobbigt på samma gång! tror jag simmade 34 längder, det är en start iallafall.

Nu sitter jag hemma och vet inte alls vart dom andra är. Tror vi ska äta i Freluga runt 19 tiden så jag ska väl dra på mig lite smink och göra mig klar.

Det är det som hänt sen sist jag bloggade, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Elin Brunlöf

ÅÅÅÅH, jag har ju också ett årskort på badhuset. Simma någon dag? :)

2010-10-29 @ 20:38:17
URL: http://ebrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0