Måndag

Har varit ledig idag så då passade jag på att sova ut ordentligt. Har mest legat och kollat på America's next top model och efter det så åkte jag till Granbo en sväng och hälsade på. Nu sitter jag här på Granberg igen och kollar på Simpsons, väntar på att Paradise Hotel ska börja, är ju så jävla kul att se hur folk skämmer ut sig :)

Efter det så ska jag börja rensa min garderob som är ett stort jävla kaos. Hittar inget där inne och sen ligger det berg av kläder i mitt rum som jag måste hänga in. Ska även rensa bort det som jag inte använder. Jag skulle fan vilka ha en walk in.. fatta vad härligt? Nån dag i livet så ska jag tamefan ha en sån :)



Drömma kan man ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0