Nu jävlar..

ska min trötthet försvinna!! Åkte på Willys igår och köpte mig en jävla flaska med blutsaft. Provade lite idag och det smakar helvete kan jag tala om. Men jag hoppas verkligen att jag blir piggare och det snart! 102 kr gick skiten på.



Idag så har jag bara varit på praktiken. Gick bra idag, sov inte över hehe. Men var så förbannat trött ett tag på eftermiddagen så jag somnade sittandes haha. Men jag vaknade efter en sekund typ, men ögonen ville inte vara öppna över huvudtaget. GÅr 7-16 imorgon sen är jag ledig torsdag och sen jobbar jag hela helgen. Känns inte precis som en toppen vecka med tanke på att jag åkt på en jävla förkylning. Kittlas i näsan hela tiden och snoret bara rinner, och halsen gör förbannat ont, men har sluppit febern än sålänge. Hoppas den inte dyker upp.

Fick besök av Mamma för en stund sen också, och strax efter att hon kom så kom Malin hit. Det var meningen att vi skulle kolla på Kick Ass men det vart aldrig av för det tog tid att ladda ner och greja, skulle bli så sent. Och jag måste lägga mig snart om jag ska orka upp, är helt slut idag.

Har dock varit duktig och lagat matlåda och diskat och handlat.

Kommentarer
Postat av: Rebecca alltså pecca

Kick ass kollade jag på idag :D

2010-10-06 @ 00:59:19
Postat av: Elin Brunlöf

Blutsaften ska jag LÄTT testa! Du vet ju hur trött jag är jämt. ;)

2010-10-08 @ 23:20:15
URL: http://ebrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0