På måndag..

Då jävlar börjar träningen. Och då menar jag inte bara ynka promenader. Har nu äntligen köpt ett träningskort där allt förutom relaxen ingår. Elin köpt ett med så då slipper vi träna själva :) Har bokat ett Core pass nu på måndag, på onsdag har vi bokat Afropowerdance och på torsdag ska vi simma! Ska även försöka klämma in promenader då jag kan och har tid :) Är så mysigt att gå ut och gå i sånt här väder!

Idag så vart det ingen skola för min del. Skulle med & skjutsa Giuseppe till Skavsta imorse. Kom hem klockan 20 ikväll, och jag är så förbannat trött! Åkte även förbi Camillas arbetsplats och tutade, försökte se när hon stog och vinkade men det var så jääävla många bilar så han inte se hennes plyte bland vimlet :( haha, men hon hörde våra tutningar iallafall!

Har planerat att åka och hälsa på den filluren om en månad! Har ju inte varit och hälsat på där i Stockholmslandet sen hon flyttade dit den jäveln. Blir nog där över helgen, kanske någon mer dag och hon kan. SKÖJ!

Imorgon så ska jag kila ner på stan och kika en sväng, läre även in på systemet och handla lite för jag & syrran ska till Arbrå och äta och sen festa! Frida & Johanna drar ju till Australien dom jävlarna så måste hinna säga hejdå och festa lite med dom! Lite avis då :) Kommer bli kul!


Kommentarer
Postat av: Camilla C

Jag längtar redan ! Har Alex abstinens! :D

2010-10-30 @ 18:27:00
URL: http://camilllacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0