Praktik

Idag går jag 7-11 sen 15.45-21.30. Är hemma på timmar nu och slappar lite. Har precis tryckt i mig lunchen som bestog av köttbullar, potatismos, lingonsylt och brunsås. MUMS! Sitter i soffan nu men tänkte snart lägga mig ner och kolla på tv och se om jag somnar eller inte.. är ju inte nå trött nu för tiden ;) hihi.

Praktiserar även hela helgen vilket suger, men hoppas på att nästa vecka ser bättre ut än denna. Ledig torsdag endast, så hoppas på fler lediga dagar nästa!

Igår kväll så åkte jag till Framnäs till Malin med familj. Vi tog oss en jävligt skön promenad, en ganska lång en och det behövdes! Och aaaalltid lika trevligt att umgås med henne :)

Aja nu ska jag kika på lite Simpsons, HERRÅ!

Kommentarer
Postat av: Elin

åååh köttbullar, mos, lingonsylt och sås! det bästa som finns!!! :)

2010-10-08 @ 11:51:59
URL: http://ehildingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0